google-site-verification=AXPINzChH7JjH6LfnMi7H0NQtu94rhoUWHUZxh3V944

   VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

ke smlouvě o zajištění úklidových služeb

I. Základní pojmy

Úklid J+J
Zdeněk Jonáš, Lipnice 24, 544 01 Dvůr Králové nad Labem
IČ: 07541970

Klient
Fyzická nebo právnická osoba způsobilá k právnímu jednání, která uzavřela s Úklid J+J smlouvu o zajištění úklidových služeb.

Objednávka
Projev vůle Klienta učiněný prostřednictvím webového formuláře, e-mailu, telefonu, SMS nebo jiné elektronické komunikace.

Úklidové práce
Služby poskytované Úklid J+J dle objednávky Klienta, zejména úklid interiérů, čištění čalounění, koberců, matrací, kůže, vozidel a dalších ploch.

Úklidové prostory
Prostory určené Klientem, ve kterých mají být Úklidové práce provedeny.

Pracovník
Osoba pověřená Úklid J+J k provádění Úklidových prací.

II. OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ SMLOUVY

Objednávka Úklidových prací může být učiněna prostřednictvím webového formuláře, e-mailem, telefonicky, SMS nebo jinou elektronickou komunikací.

Smlouva může být uzavřena i prostřednictvím elektronické komunikace, zejména potvrzením nabídky ceny a termínu Klientem, případně potvrzením prostřednictvím webového formuláře, včetně potvrzení seznámení se s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.

Smlouva je uzavřena okamžikem výslovného odsouhlasení nabídky Klientem, nejpozději však zahájením Úklidových prací.

Odesláním objednávky Klient potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a souhlasí s nimi.

Klient má právo zrušit nebo změnit objednávku nejpozději 72 hodin před sjednaným termínem.
Pozdější zrušení nebo změna se řídí storno podmínkami dle článku IV.

III. PŘEDMĚT PLNĚNÍ

Předmětem smlouvy je provedení Úklidových prací v rozsahu dohodnutém mezi Úklid J+J a Klientem.

Čisticí prostředky jsou zahrnuty v ceně služby.
Použití vlastních čisticích prostředků Klientem nemá vliv na cenu služby.

IV. CENA, PLATEBNÍ A STORNO PODMÍNKY

Minimální cena zakázky činí 1 000 Kč.

Cena je stanovena odhadem na základě informací poskytnutých Klientem.
V případě zjištění vyšší reálné náročnosti Úklidových prací může být cena upravena, o čemž bude Klient vždy předem informován.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

U první zakázky u nového Klienta je cena splatná ihned po dokončení Úklidových prací v hotovosti, pokud není mezi Klientem a Úklid J+J výslovně dohodnuto jinak.

U opakovaných zakázek, zakázek vyšší hodnoty (zejména nad 7 000 Kč) nebo u firemních Klientů může být po dohodě umožněna bezhotovostní platba nebo platba na fakturu.

V případě vystavení faktury je její splatnost stanovena v rozmezí 3 až 7 kalendářních dnů, není-li mezi stranami dohodnuto jinak.

STORNO PODMÍNKY

Zrušení objednávky více než 72 hodin před sjednaným termínem je bez poplatku.

Zrušení objednávky méně než 72 hodin před sjednaným termínem je účtováno ve výši 100 % ceny zakázky.

Změna termínu je možná pouze jednou a považuje se za zrušení původního termínu, není-li výslovně dohodnuto jinak.

Připadá-li konec lhůty na den pracovního klidu, musí být zrušení objednávky provedeno nejpozději do 12:00 posledního pracovního dne před sjednaným termínem.

V. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA

Klient je povinen zejména:

  • zajistit přístup do Úklidových prostor ve sjednaném čase,

  • zajistit možnost parkování v rozumné vzdálenosti od místa plnění,

  • poskytnout bezúplatně vodu a elektrickou energii,

  • informovat o citlivých površích, materiálech a skrytých vadách,

  • zamezit volnému pohybu zvířat v době provádění Úklidových prací.

Pokud Klient nezajistí přístup do Úklidových prostor a nelze jej kontaktovat do 15 minut od sjednaného času, považuje se zakázka za zmařenou a Úklid J+J má nárok na úhradu ceny zakázky v plné výši.

VI. PRÁVA A POVINNOSTI ÚKLID J+J

Úklid J+J se zavazuje provést Úklidové práce řádně a v dohodnutém rozsahu.

Úklid J+J je oprávněn pořizovat fotodokumentaci prostor před a po provedení Úklidových prací výhradně pro účely kontroly kvality, řešení reklamací a ochrany svých práv.
Fotodokumentace nebude obsahovat osobní údaje Klienta.

VII. REKLAMACE A ODPOVĚDNOST

Reklamace musí být uplatněna nejpozději do 24 hodin od provedení Úklidových prací a musí být doložena fotodokumentací.

Úklid J+J neodpovídá za nemožnost odstranění starých nebo trvalých skvrn, zápachů ani za vady způsobené materiálem nebo předchozím poškozením.

Úklid J+J je pojištěn pro případ odpovědnosti za škodu.

VIII. TRVÁNÍ A UKONČENÍ SMLOUVY

U jednorázových Úklidových prací smluvní vztah zaniká jejich provedením a úhradou ceny.

U pravidelně poskytovaných Úklidových prací se smlouva uzavírá na dobu neurčitou a může být kteroukoliv stranou vypovězena s výpovědní dobou jednoho měsíce, která počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé straně.

IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 23. 12. 2025.

Úklid J+J si vyhrazuje právo tyto VOP v přiměřeném rozsahu měnit.
Klient bude o změně informován elektronickou formou.


Úklid J+J